About Me

My Photo
♥eida♥
i love myself.. i love my family like crazy.. i love mf frenz absolutely..
View my complete profile

Sunday, August 1, 2010

radhi oAG sudah berhenti hisap dadah??

PANAS!!.. Radhi OAG ada membuat pengakuan yang dia sebelum ini pernah menagih atau mengambil pelbagai jenis dadah sejak Radhi berumur 15 tahun lagi.. Dan kini dia dikatakan sudah menyesal dan sudah sampai masanya untuk Radhi berubah.. Menurut Radhi Kegagalan rumah tangga, kehidupan peribadi yang tidak teratur dan karier nya yang semakin goyah membuka mata Radhi untuk berubah.. jom kita baca apa kata Radhi…

“Terus-terang saya katakan, diri saya kini telah bebas dadah sepenuhnya. Sudah dua bulan sembilan hari saya tidak ambil dadah.

“Saya tahu pengakuan ini pasti mengejutkan banyak pihak tapi sebagai artis dan manusia yang bertanggungjawab, saya terpanggil untuk mengakui kesilapan ini dan cuba untuk memperbaikinya.

“Insya-Allah, saya akan jalani kursus pemulihan dengan Agensi Anti Dadah dan PEMADAM selama tiga hari bermula pada 9 hingga 11 April ini.”

Umur Radhi OAG kini sudah hampir 33 tahun dan Radhi mengambil dadah sejak dia berumur 15 tahun lagi, satu tempoh yang agak lama Radhi menagih dadah.. MyGosip harap Radhi mampu menempuh saat-saat sukar untuk berhenti sepenuhnya.. Kami sokong tindakan Radhi untuk berhenti.. Dan kami harap, artis-artis lain yang masih menghisap dadah turut mengikut jejak Radhi untuk berhenti.. Berhenti la kamu sebelum tertangkap!..

0 gedik - gedik: