About Me

My Photo
♥eida♥
i love myself.. i love my family like crazy.. i love mf frenz absolutely..
View my complete profile

Sunday, August 1, 2010

bEnjy ditahan lagi selepas diikat jamin






Benjy yang juga anak kepada Azean Irdawaty kini mampu menarik nafas lega apabila Benjy hanya didakwa atas tuduhan memiliki syabu sahaja dan bukanya disyaki memproses dan mengedar dadah seperti yang didakwa sebelum ini.. Benjy kini disyaki memiliki 0.24 gram syabu dan jika disabit bersalah, Benjy boleh dihukum denda sehingga RM100,000 atau penjara tidak lebih lima tahun atau kedua-duanya sekali..

Benji yang dibenarkan diikat jamin sebanyak RM2,000 dengan seorang penjamin oleh Mahkamah Majistret hari ini bagaimanapun ditahan semula semasa berada di kaunter pembayaran jamin, di mana Azean Irdawaty telah pun membayar wang ikat jamin sebanyak RM2,000,.. HUH!, kesian juga kami baca cerita ni.. belum pun sempat Azean melepaskan rindu terhadap anak kesayanganya dah kena tahan semula.. dengarnya Azean hanya sempat bersalaman jer dengan Benjy.. Sebab kenapa Benjy ditahan semula tiada siapa yang tahu termasuk ibunya sendiri…

“Beberapa kali Kak Yan tanya kenapa anak saya ditangkap tetapi tiada seorangpun yang beritahu kenapa. Tidakkah seorang pun anggota polis di situ berfikir bahawa Kak Yan ni adalah ibunya yang sedang sakit. Tak boleh beritahu elok-elok ke.”

0 gedik - gedik: