About Me

My Photo
♥eida♥
i love myself.. i love my family like crazy.. i love mf frenz absolutely..
View my complete profile

Thursday, May 12, 2011

sambung cite.....
dah bile xblh pgi Kedah2 kan aku pun sdihla tertonggeng2,, mmg thap cipan sdih die weyh,, tp aku stay cool,, kol mak ckp "ma,k.long xpat g Kedah. Kena g hospital nk cek darah" tp mak aku jnis die relax, bkn gelbah2 cm akuni,, dgn relax n spontan die jwab "okayh, nnt ma suh la spe2 amik ko kt sna." percutian aku yg sepatutnya pgi ke Kedah dah berpatah arah ke Pahang, Mlam2 jgk p.sdre aku amik aku bwak blik kg.Ondway2 die bntila makan,die pnya slera xyh ckapla,

telur dadar
Siakap 3 rasa
Sotong goreng
Tomyam campur


dieowg pnya mkan mmg tara tahan punye,, pdahal 2 orgje,, yg aku plk mkan 3 suap da lmbik,, klakar glew.. Wlupepn yg pntg srnok.. Tp yg xblh blah adelah geng mamat2 skolah ni blh plk wt kerek. Mcm bngangje ! Prangai mmalukan btol.. Tp ape yg pnting "im not school anymore"... tau2je aku da smpai umah kul 12.. perjalanan yg sgt penat.. xsmpai ke Kedah sampai kt kg aku.

0 gedik - gedik: