About Me

My Photo
♥eida♥
i love myself.. i love my family like crazy.. i love mf frenz absolutely..
View my complete profile

Wednesday, May 11, 2011

al-kisah sepatutnya 6.5 tepat jam 10.45 aku sepatutnya da berlepas ke kedah (siap berlepas mcam naik flight pdahal naik bas jew ) dgn mR.ayie. tiket dah beli, baju dah packing, pgije x,, sayang btul. Kitowang da plan baik da nak p ke Kedah, tp xtaula ape nk jdikan smpai jdi cmni,, Mungkin xde rezki kami lagi kot,, Apepun xpa yg penting Sabar ! Sabar ! Sabar ! KEDAH kami pasti sampai jugak 1 ari,CHAYOK ! CHAYOK !


 tpi dsebabkan aku dah 3 ari demam xelok2,petang2 akupun pgilah ke klinik ksihatan nilai.. check pnya check,, die suh plak aku amik darah,, ape yang aku takutkan mmg dah dtg,, ayoooooooooo.. "SAYA TAKUT JARUM" ( bak kata iklan radio)

 aku mmg KUAT,, sikitpn xnangis or kuarkan suara,, mmg POWER glew ala2 POWER RANGERS,,tpi saat jarum2 masukje. Airmata aku plak yg kluar 2,3 titik,, ( sempat plak aku kira airmata aku).. Pas2 abg mrangkap nurse2 ckp " Alahai skitjepn, bkan sakitpn, rsa mcam kna cucuk jarumje" Sabar jelah eida,, Result mgatakan platelet aku kurg, kmungkinan utk mndpat demam denggi kuat. Doktor suruh aku prgi cek kt hospital Seremban keesokan harinya, Betapa aku kecewa waktu2 Tuhanje yang tau, Down glew aku, Plan aku yg dah brmngu2 hncur semuanya.. Plan aku nk ke Kedah jpe dgn c.Qis hancus. Aku bagai ditusuk sembilu bisa... Sadis woooo.. Huhuhuhu,,, Tunggu Crite seterusnya.. yg penting kecewa... sampai tahap...

0 gedik - gedik: