About Me

My Photo
♥eida♥
i love myself.. i love my family like crazy.. i love mf frenz absolutely..
View my complete profile

Friday, May 20, 2011

K.O.N.G.S.I




Korang mst da terpikirkan ape bnda yg aku nak ctew.. Pdahal bndani da lma tau ! tp aku bru nk cte, ala bialah kan. Xbusukpun cte die ! Pduli hape aku. Actualy ahad lepas, aku xplanning pun nak g tgok cte ni, Tbe2je p.sare aku ajak pgi tgok cteni, Org blanje kan kte kasi ON jelah k !  haha.. Kitorang pgi 3 org, Aku, Adik aku n p.sdare aku2 ! Smuanye disupport ! haha.. Aku S.E.R.O.N.O.K jew.. Kitorang gerak tgah hari so smpai agak lambat lakn, dlam kul 5.20 bru blh msuk, itupun tmpat agk dpan arr ! N klu korg nak tau  "1st time aku g tgok wayang kat Pahang " ! padahal anak jati Pahang2 ! hayoooo.. Eida2, plik btol ! Umo da 20 bru g tgok kt negeri sndri ! Life aku bnyk kt Negeri 9 n Shah Alam jew ! Pasal negeri sndripn xtau ! ape ke hal nye? Nasib xkna buang negeri.. Asl plk kna buangkn? Aku bkn wat salahpn, haha ! Plik2 !Psal cte die2 blh arrr.. Tp bgi aku cte die mmg tgantung ! Myb die nak buat smbungan kot ! Klu korg xcye tryla pgi tgok sndri. Hehe.. Pas tgok2 kitorg pgi mlantak kt kdai mkan ape tah ! Tp Kaw2 pnye mkan ! Dgn siakap 3 rasa , tom yam, Kongkang ( hehe) , Telur Dadar ! pdahal 3 orgje mkan, Masing2 mkan xigt dunia, Lapar gle ! Ondway balik, mmg tnsion ! blh p.sdare aku2 dia mgantuk ! aku yg duk sblah da buat mcam2 cara xbg die ngantok ! Gilak arh ! Ble mnata die trtutupje lmbat glew nk bkak.. So akupn da rsau xdela nk tlong bwak kete kn,, Aku pn mnyayi tejerit2, jap2 borak ngn die, jap2 urut kpale ngn tngan die,, Akhirnya sampai gak kitorg kt umah.. Urhhhh,, Pasni kna kua siang jew ! Mlam bahaya.. 

p/s : Bwak kete jgn laju2 n pastikan xmgantok !










0 gedik - gedik: