About Me

My Photo
♥eida♥
i love myself.. i love my family like crazy.. i love mf frenz absolutely..
View my complete profile

Wednesday, October 6, 2010

gAra-gAra hAngOut...

hangout atau hanggaut mmg seronok ! ktorg sgt suke ! antara org yg sllu hanggaut bsama aku.. pantang sebut hangout someone pasti sebut "jom" .. spe die erk?? klako2... someone yg blh wt mmber n aku pcaye die.. truly deeply from my heart.. the other mmbers2 hanggaut aku,die akn cakap "jom hanggaut tp tmpt yg xguna duit" ! haha.. always like det.. dieni pkai no celcom BluE ! hehhehhehe.. yg sllu sbut mse tgah hanggaut pn ade "jomla blik,pntla" sllu mcm2.. bb ptong mmotong mmg die suke ! org kta die bwk kete ganas ! n 1 ag dieni mmg akn ajk kua bkn msa cuti "jomlah hanggaut,aku sllu kna tgglkn" hihiihih.. inilah kwn2 hanggaut aku !!!!

0 gedik - gedik: