About Me

My Photo
♥eida♥
i love myself.. i love my family like crazy.. i love mf frenz absolutely..
View my complete profile

Sunday, October 10, 2010

aku dan hidupku...


sakitnye hati bila dilukai.. sakitnye hati bila disakiti.. sakitnya hati bile bersendiri...
aku mmg tga skit ati ! aku benci ! aku bngang ! aku nk marah!
aku rsa nk bunuh die..
da bnyk ari bnda yg sama tjadi..
bgaduh da mnjadi bnda yg wajib ktorg wat..
aku sllu bngangje ngn die...
akuje nk kna fham die..
aku pnat fham x!!!!! aku pnat nk sabaje..
npe die xnk fham aku dah..
npe dh xde cm dulu..
aku cuba hdup cm biasa wlapun hati aku dah dilukai..
ssungguhnya aku da bgitu sakit..





airmate aku dah xlarat nk kua...
aku bkn jnis yg mnahan sakit..
da tlalu bnyk bnda yg aku tangisi..
tp npe smpai skrg msih blum abis lgi..
aku da xckup kuat lagi nk trima smuani..
aku prlukan tmpt untuk bgntung..
tp aku sndri xtau spe yg blh aku pcaya..
aku jz nk kau tau..sesungguhnya
airmata aku da tlalu bnyk sbbkan kau..
aku doa dgn cra bgini aku mmpu btahan..
smpai bila aku xpnah tau n xpnh nk amik tau..
aku hrap hdup aku mnjadi normal cm dulu..


aku keseorangan..

dulu aku masih mampu n biasa bgini..

tp skrg aku xpasti aku mmpu..

aku sndri xtau npe hatini btul2 kseorangan..

adakah aku da xmmpu nk trima cnta sejati..

apakah aku mmg hdup utk keseorgan..

npe aku sllu hdup kseorangan..

aku bkn kuat ! aku xkuat ! aku xmmpu jd kuat!

aku prlukan khdupan bru!

yg mmpu buatkan aku kuat !

aku xmahu kseorangan tkapai2...
















0 gedik - gedik: